tirsdag 26. november 2013

Logg, intervju og oppgåve


I første omgang vil eg igjen kommentere loggen, og ein observasjon eg har gjort meg siden førre innlegg (Som for øvrig var skriven av meg og Birgit SAMAN!), for når me intervjua eleven, kom det fram ein del aktivitetar, som ikkje var ført opp i loggen, dei aktivitetane var gjerne på ettermiddag og kvelden. Etter å ha oppdaga dette kikka vi enda ein gong på loggen, og det blei tydeleg for oss at han har mista litt interessa for å skrive opp kva han gjer i løpet av dagen, avsnitta blir kortare og kortare.

Mykje av det som kom fram under intervjuet var forventa, og noko var sjølvsagt ikkje det. At mange av det Barton kaller literacy-eventsene skjer på skjerm, var nok forventa. Det var spenande å sjå korleis mykje av kommunikasjonen som tidligare skjedde på SMS no skjer på «Snapchat». Når vi spurde om kva eleven brukte «snapchat» til, svarde han at det ofte var for å spør om noen ville finne på noko, eller liknande. Når vi spurde kvifor han brukte «snapchat» i staden for melding, svarte eleven at han gjorde det fordi det er gratis, men så kom han på at han hadde gratis SMS også. Kanskje det blir meir gøy når ein sender med bilde?
 
Vi blei òg imponert av at eleven las heile 1,5 time når han la seg. Når vi spurte kvifor, svarta han med at: «Det hører liksom med.» Seinere i intervjuet kom det fram at foreldra hans hadde lese for han på kveldane når han var liten. Det kjem kanskje an på foreldra, og oppveksen, kor mange literacy-events eleven oppsøker i løpet av ein dag.    

Eleven hadde ikkje facebook, men var på twitter og la ut filmar på youtube. Ein kan sjå føre seg at ein elev med facebook gjerne hadde chattet meir med vennene sine der.

Vidare, som ein mogleg oppgåve, vil eg prøve å få intervjua ein litt eldre elev, som nyttar nettbrett på skulen, men som kanskje også nyttar det meir privat. Og sjå på korleis det gir seg utslag i literacy-events.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar